Rakkain raamatunkohta

Sefanja 3:17 "Herra, Jumalasi, on sinun kanssasi, hän on voimallinen, hän auttaa. Sinä olet hänen ilonsa, rakkaudessaan hän tekee sinut uudeksi, hän iloitsee, hän riemuitsee sinusta."

"Herra on paimeneni" Psalmi 23. - Tuo psalmi on täynnä toivoa ja turvallisuutta.

Rukouspyynnöt

- Herätyksen sateet Suomeen, sielujen pelastumista ja synnintuntoa kaikille, Suomalaiset alkaisivat lukemaan raamattua ja aktivoituisivat evankelijoimaan. Kaikki evankelijointi tuottaisi runsasta satoa. Sukiroukset murtuu ja Jeesuksen veren suojaa meidän suvulle ja kaikille kristityille. Aamen!

- Ahdistus, joka vie toivon, on vain uupumusta ja rikkimenemisen tunne.

- Jumalan johdatusta elämään, vaikka pelottaakin.

- Skitsofreniasta selviäminen ja paraneminen.

- Mielenterveyden ongelmat, jaksaminen psykoterapiassa

- Vapautuminen mustasukkaisuudesta

- Moniongelmainen 70-v pyytää apua ja tukea, hän ei enää jaksa elää!

- Perheenjäsenen terveyden puolesta.

- Koulunsa aloittaneen puolesta, Herramme käden auttamista ja ohjaamista kaikissa asioissa

- lapsi löytäisi ystäviä

- vanhemmille voimia vaikeaan tilanteeseen

Pitkospuut, tekstinä virren 177:5 säkeistö Jeesus on alku ja Jeesus on tie, kanssamme kulkee...
Ketunleipiä ja virren 904:4 sanat

Rukousta ja Raamattua  - Sinun sivusi

Tälle sivulle keräämme seurakuntalaisten lähettämiä rukousaiheita nimettöminä sekä heidän rakkaimpia raamatunkohtiaan.

Lähetä oma rukouksesi etusivun esirukouspyyntö-lomakkeen kautta. Rakkaimman raamatunkohtasi voit lähettää osoitteeseen leppavirran.seurakunta@evl.fi. Voit liittää mukaan myös tarinan, miksi tuo kohta puhuttelee sinua.