Yhteinen ruokailu

Yhdessä ruokaileminen on vanhastaan ollut vierailujen ja erilaisten tapahtumien luonteva osa. Kyläkahvit kokoavat yhteen kylän väkeä ja yhteinen arkilounas tuo yhteen ihmisiä, jotka voivat viettää pienen yhteisen arjen ruokahetken makoisan aterian äärellä.

Tapahtumalistauksesta alempana löydät yhteisten ruokahetkien paikat ja ajat. Tervetuloa mukaan!

Arkilounas Vanhassa pappilassa klo.11-12, Ateriamaksu 2€

Ihmisiä pöydän ääressä syömässä joulupuuroa

Samassa pöydässä

Kaipaatko seuraa ruokahetkeesi? Seurakunta järjestää yhteisen ruokahetken, johon kaikki ovat lämpimästi tervetulleita. Ruokailemaan kutsutaan jokaista ikään katsomatta.

Arkilounas kutsuu mukaan Vanhaan pappilaan viettämään yhteistä ruokahetkeä, toisia tavaten. Toiminta antaa mahdollisuuden kokea seurakuntayhteyttä, yhteisöllisyyttä ja osallisuutta. Ruokailusta peritään 2€ maksu.

Ihmisiä kahvipöydän äärellä

Kyläkahvit

Tervetuloa kyläkahveille!

Seurakunnan työntekijöitä tulee vieraaksi kylälle ja tarjoaa kahvit. Yhdessä rupatellaan eri aiheista ja vaihdetaan kuulumisia. Lisätietoja voi kysyä diakoniatyöntekijöiltä.

Yhteisiä kyläkahveja vietämme kevään aikana:

Tule mukaan samaan pöytään, ystävän voit sieltä löytää.
Hyvää ruokaa syödä saamme, siitä kaikki iloitkaamme.