Päihde- ja kriminaalityö

Päihde- ja kriminaalityössä teemme tiivistä yhteistyötä Päiväkeskus Veikkolan kanssa. Tästä linkistä pääset Veikkolan omille sivuille.

Iloa ja rohkeutta ruuanlaittoon -kokkikerho kokoontuu Veikkolassa torstaisin klo 13 seuraavina päivinä:

25.1.
                                    22.2.
                                    28.3.
                                    25.4.
                                    30.5.

Tule mukaan iloiseen joukkoomme!

Veikkolan hartaushetkeä vietämme perjantaisin klo 9.15 seuraavina päivinä:

26.1.
                               23.2.
                               26.4.
                               31.5.

Juomalasissa punaista mehua ja vesipannusta kaadetaan kuumaa vettä kuppiin.

Jos huomaat, että olet itse tai läheisesi on riippuvainen päihteistä, hae rohkeasti apua omasta terveyskeskuksestasi tai seurakunnastasi.

Seurakuntien päihdetyöhön sisältyy sekä yksilötyötä että ryhmämuotoista toimintaa.

Päihteet ja riippuvuus

Kirkko auttaa yhteistyössä viranomaisten, muiden kirkkokuntien ja järjestöjen kanssa rikoksen osapuolia. Avun edellytys ei ole kirkon jäsenyys. Hae rohkeasti apua.

Rikos

Kun läheisesi kärsii riippuvuudesta, voit ottaa yhteyttä terveyskeskukseen tai seurakuntasi pappiin tai diakoniatyöntekijään. He auttavat ja ohjaavat sinut eteenpäin.

Myös päihdeongelmaisen läheinen kaipaa apua