Päätöksenteko

Täältä löydät tietoa seurakunnan luottamuselimistä, niiden kokoonpanosta ja tehdyistä päätöksistä.

Ajankohtaista hallinnosta

Selvitetään Hietaniemen yksityistien tiekunnan perustamista tai liittämistä Torvenharjun tiekuntaan.

Kirkkovaltuusto on hyväksynyt vuoden 2024 talousarvion kokouksessaan 12.12.2023.

Talousarvio vuoden 2024 aikana seurakunta tekee päätöksen kirkon ympäristödiplomin hakemisesta ja nimeää ympäristövastaavan, sekä ympäristötyötoimikunnan. Tavoitteena on saada ympäristödiplomi talousarviovuoden aikana.

Vanhan saarnastuolin kuvataulut ( Mikael Toppelius; Salvador Mundi, neljä evankelistaa arviolta 1750-luvun loppupuolelta) asennettiin kirkkosaliin tammikuussa 2024.

Kirkkovaltuutetun aloitteesta selvitetään kirkon virsitaulujen muuttamista digitaalisiksi talousarvio vuoden 2024 aikana.

Hautausmaiden hoitosuunnitelma on luettavissa; Info ja asiointi/hautaan siunaaminen/Hautojen hoito ja hallinta.

Sivukylien hautausmaiden portin pieliä kunnostetaan ensi kesän aikana.

Leppävirran seurakunnan strategia

Seurakunnan strategia on hyväksytty kirkkovaltuustossa 18.5.2021. Löydät sen tästä linkistä.

Leppävirran kirkok kesällä.