Tontteja myytävänä Matinkujan alueella

Leppävirran seurakunta myy tarjousten perusteella pientalojen rakennuspaikkoja kirkonkylän keskustan läheisyydestä. Alueelta on upeat näkymät vesistöön.

Rakennuspaikat sijaitsevat  Matinkujan ja virran välisellä alueella. Rakennuspaikkojen rakennusoikeus vaihtelee 300 k-m2 – 400 k-m2 välillä. Tonttien koot ovat välillä 1.271 m2 – 2.159 m2. Alueelle voidaan rakentaa kuusi omakotitaloa, joista yksi on omarantainen.

Kirkkoneuvostolle osoitetut kirjalliset tarjoukset on toimitettava: Leppävirran seurakunta, kirkkoherranvirasto, Savonkatu 21, 79100 Leppävirta. Tarjouskuoreen merkintä ”omakotitalotontti”. Seurakunta pidättää itselleen oikeuden hyväksyä tai hylätä tarjoukset. Lisätietoja talouspäälliköltä, Tiina Pehkoselta, puh:040 094 7599.

Kyseessä on erillispientalojen korttelialue, jonka asemakaavamuutos on hyväksytty 2.5.2016. Alueelle voidaan rakentaa yksi- tai kaksiasuntoisia pientaloja (omakotitaloja) asumistarkoituksiin. Rinnetontille on mahdollista rakentaa 1,5 kerroksisia rakennuksia siten, että kellarikerros leikkautuu osittain rinteeseen.

Tontti no 1    1532 m2 Myyty
Tontti no 2    1374 m2
Tontti no 3    1547 m2
Tontti no 4    1802 m2 Myyty
Tontti no 5    1271 m2
Tontti no 6    2159 m2 Myyty

Tonteille on tieyhteys. Myynti tarjousten perusteella. Tarjouksessa on annettava selvitys, mikä tontti/mitkä tontit ovat kyseessä ja merkittävä se karttaliitteeseen.

Myyntipäätöksen tekee kirkkovaltuusto.

Seurakunnalla on myös muita tontteja, joista kannattaa kysellä lisää.

havainnekuva myytävänä olevista tonteista

Ota yhteyttä!