Perhejuhlat ja hautajaiset

Perhejuhlat voivat olla ilon juhlia tai surun ja kaipuun sävyttämiä kokoontumisia. Ne ovat aina tietynlaisia käännekohtia elämässä ja vaikuttavat aina jollain tavoin elämään arjen keskellä. Seurakunta haluaa kannustaa viettämään perhejuhlia ja näin myötäelää ilossa ja surussa.

Ristiäisiä, häitä, hautajaisia ja kodin siunaamista suunniteltaessa ota yhteys kirkkoherranvirastoon puh. 040 176 3555.

Tilojen varaaminen

Seurakunnan kirkkosaleja ja muita juhlatiloja on mahdollisuus varata kirkollisia perhejuhlia sekä esimerkiksi syntymäpäiväjuhlia, hääjuhlia ja sukujuhlia varten. Tilojen varaamisesta ja maksullisuudesta voi kysyä lisää kirkkoherranvirastosta puh. 040 176 3555, lisää tästä linkistä.

Merkkipäivämuistamiset

4-vuotiaat kutsutaan vuosittain yhteisille synttäreille.

75, 90 ja 100 vuotta täyttäviin ollaan yhteydessä ja sovitaan mahdollisesta onnittelukäynnistä. Onnittelukirjeessä kerrotaan mahdollisuudesta kotikäyntiin päivänsankarin tai läheisten toivomana ajankohtana.

80-vuotiaat seurakuntalaiset kutsutaan vuosittain yhteisille syntymäpäiville.

Mikäli et pääse seurakunnan järjestämään yhteiseen juhlaan, voit ottaa yhteyttä seurakuntaan ja pyytää työntekijää tervehdyskäynnille merkkipäivän tienoilla. Voit olla yhteydessä suoraan toivomaasi työntekijään tai kirkkoherranvirastoon. Tarvittaessa yhteyttä voi puolestasi ottaa myös omainen tai esimerkiksi kotiavustaja.

Onnittelukäyntejä tehdään pyynnöstä kaiken ikäisten seurakuntalaisten koteihin.