Nuoria selin, päällään paita tekstillä isonen

Isostoiminta

Isostoiminta 1 ja 2 järjestetään rippikoulun käyneille, konfirmoiduille nuorille. Toiminta kestää yhden lukuvuoden ja se oikeuttaa toimimaan isosena rippikoulussa ja kerhonohjaajana varhaisnuorten toiminnassa ja leireillä. Koulutus on kaikille avoin. Todistuksen saaminen edellyttää koko toimintakauteen osallistumista.

Isostoiminta käsittää erillisiä tapaamisia ja viikonloppuleirejä, sekä osallistumisia seurakunnan yhteisiin jumalanpalveluksiin palvelutehtävissä tai vaikkapa myyjäisiin tai yhteisvastuukeräykseen osallistumista.

Kysymyksiisi vastaa Mirja "Mirkku" Hölttä-Nissinen. Parhaiten saat yhteyden laittamalla tekstiviestin tai whatsapp-viestin.

Rippikoululeirien ryhmänohjaajan hakemuslomakkeen 2024 löydät tästä

Isostodistuksen saaneet voivat toimia ryhmänohjaajan(isosen) tehtävien lisäksi myös kerhonohjaajan tehtävissä, ohjaten viikottain kerhoja 7-13-vuotiaille!

Ilmoittautuminen isostoimintaan on päättynyt!

Kevät 2024 Isostoiminnan tapaamiset:

Tammikuu

la 13.1. Isoslauantai Vanha Pappila klo 12 - 16

Helmikuu

su 4.2. Isossunnuntai Vanha Pappila klo 11.30 - 14

Maaliskuu

la-su 16 -17.3. isosleiri Harjulassa alkaa la klo 9 ja päättyy su klo 12

Huhtikuu

la-su 13- 14.4. Isosleiri Harjulassa alkaa la klo 9 ja päätty su  Isosmessuun kirkossa klo 12

su 13.4. Isosmessu kirkossa klo 10

Nuoria ryhmässä halaamassa toisiaan talvella