Urkupillistöä kuvattuna sammakkoperspektiivistä

Musiikki

Kirkkomusiikin tehtävänä on julistaa kristillistä sanomaa musiikin välityksellä. Virsissä ja hengellisissä lauluissa on rukousta ja ylistystä, ja musiikki tukee osaltaan tapahtumien luonnetta.

Seurakunnan musiikkitoiminta koostuu muun muassa konserteista, kuoroista, yhteislaulutilaisuuksista ja eri tilaisuuksissa esitettävästä musiikista. Pienimmille seurakuntalaisille on mahdollisuus osallistua muskariin.

Olet myös tervetullut toteuttamaan yhdessä kanttorin kanssa jumalanpalvelusmusiikkia ja konsertteja. Lisätietoja kanttoreilta.

Konsertit

Leppävirran kirkossa järjestetään vuosittain useampia niin klassisen kuin hengellisen musiikinkin konsertteja.

Tapahtumalistauksesta näet tulevat konsertit.

Rippikoulukortilla

Pääsee kirkossa oleviin seurakunnan järjestämiin konsertteihin ilmaiseksi, kun hakee merkintää tutustumiskäyntiä varten. (ei koske ns. Lippukonsertteja, joissa järjestäjä on jokun muu taho kuin seurakunta)

Muutaman laulun konsertti Harjulassa

YouTube-video