kämmenellä risti

Seurat ja seurakuntaillat

Meillä järjestetään viikoittain erilaisia seurakuntailtoja tai  seuroja. Osa illoista järjestetään yhteistyössä kirkkomme herätysliikkeiden kanssa. Tilaisuudet voivat olla toistuvia seurakuntailtoja tai yksittäisiä tilaisuuksia kuten luentoja, raamattutunteja, seuroja tai kinkereitä.

Tilaisuudet ovat avoimia kaikille.

Kansanlähetyksen illat

Kansanlähetyksen Suuressa mukana -iltoja järjestetään toimintakaudella, syyskuusta toukokuulle, kerran kuukaudessa Vanhassa pappilassa. Mukana on toisinaan vierailijoita Pohjois-Savon Kansanlähetyksestä. Lisäksi seurakunnan työntekijät ovat säännöllisesti mukana illoissa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan

Raamattuopiston illat

Suomen Raamattuopiston illoissa tutustutaan Raamattuun ja uskonelämään musiikin ja sanojen kautta. Jouko Kauhanen ja Ulla Savolainen valottavat Raamatun sanomaa ja johtavat keskustelua. Iltoja järjestetään kerran kuukaudessa Vanhassa pappilassa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan.

Työseurat

Työseurat kokoontuvat erikseen ilmoitettavina aikoina kodeissa. Työseurat ovat päivä- tai iltahetki yhdessäolon, kirkollisten teemojen, hiljentymisen ja myös käsitöiden parissa.

Siioninvirsiseurat

Siioninvirsiä kokoonnutaan veisaamaan Vanhaan pappilaan kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 18:30. Illan aluksi on yhtenen kahvittelu, minkä jälkeen seurapuheet ja siioninvirret vuorottelevat, kunnes ilta päätetään yhteiseen rukoukseen ja iltavirteen.

Siionin virsien veisuuta on myös kodeissa, näistä ilmoitetaan tarkemmin lähempänä ajankohtaa.