Säännöllisesti koontuvat avoimet ryhmät

Seurakunnassa kokoontuu säännöllisesti miesten saunapiiri, rukouspiiri, lähetyksen puutyöpiiri ja raamattupiiri. Ryhmät ovat kaikille avoimia.

Tulehan tutustumaan ja tule sitten toistekin!

kämmeniä yhdessä sormet ristissä

Puulähetys  - puutyöpiiri

Piiri kokoontuu  maanantaisin klo 17.00 Kallion pappilan puutyöpajalla

Piirissä valmistetaan monenlaisia puutöitä seurakunnan tarpeisiin. Kasteperheille lahjoitettavien kastekynttilöiden jalat ovat piiriläisten käsialaa. Samoin kirkossa oleva kastemaljan pöytä ja kastepuu.

Puutyöpiiri on avoin kaikille kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Rukouspiiri

Rukouspiiri kokoontuu viikottain. Yhteisessä rukouksessa tuodaan esiin seurakunnan yhteisiä rukousaiheita ja seurakuntalaisten esilletuomia aiheita.
Kokoontumisissa valitaan myös raamatunkohta, jota pohditaan viikon ajan ja josta keskustellaan seuraavalla kerralla.

Rukoustuokio maanantaisin klo 17.30 Riitan kammarissa, Riihitie 19.

Hellitä hetkeks' -miesten saunaillat

Kaksi kertaa kuussa Harjulan saunatuvalla kokoontuva Hellitä hetkeks' -piiri on saanut suuren suosion. Saunomisen ohella iltaan kuuluu keskustelua, virsilaulua ja iltapala.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan saunomaan.